تأکید امام جمعه راین بر رونق اشتغال در بخش راین

English  English   مسئول مالی دهیاریها  مسئول مالی دهیاریها   مسئول فنی دهیاریها  مسئول فنی دهیاریها   شورای بخش  شورای بخش   معرفی ادارات و نهادهای راین  معرفی ادارات و نهادهای راین   دهیاری ها  دهیاری ها   چارت سازمانی  چارت سازمانی  
در توسعه اقتصادی راین کدامیک اهمیت بیستری دارد
: کشاورزی
: صنایع و معادن
: گردشگری
: صنایع دستی
   صفحه اصلی
   اخبار
   درباره ما
   جستجو در سایت
   گالری عکس
   شهدای منطقه راین
   سایت های مهم ››
   سرود راین












  شمسی   

               

 تأکید امام جمعه راین بر رونق اشتغال در بخش راین

شماره خبر : 727    انتشار : 17/4/1397    ساعت : 11:26     فرستنده مطلب : مديريت




دردومین همایش ائمه جمعه و بخشداران شهرستان کرمان به میزبانی شهر راین،حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر علیدادی سلیمانی، امام جمعه راین در سخنانی اظهار داشت: سهم مردم راین از جبهه و جنگ تقدیم ۶۵ شهید است.

 وی با بیان اینکه راین دارای  ۶۰ مسجد، ۵ امامزاده، مدفن دو شهید گمنام، ۹ خانه عالم، ۱۴ روحانی مستقر و  ۱۲ هیئت عزاداری باشکوه است و مردم این شهر از اول محرم تا پایان صفر عزاداری دارند که نشان از عرق مذهبی مردم است و همه اینها نماد اعتقاد مردم به اهل بیت و ولایت است.

 امام جمعه راین با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد کارهای فرهنگی شهر توسط مردم انجام می شود که مردم آن را پایه گذاری کردند؛ افزود: وحدت و اتحاد میان مسئولین وجود دارد و فاصله طبقاتی مسئولان با مردم در این شهر بسیار پایین است.

 وی با افزودن اینکه پتانسیل منطقه بالا است و ۶ اداره آن مستقیم با اداره کل در ارتباط است و راین باید به جایگاه اصلی خود برسد و در زمینه جاذبه گردشگری و باغداری و دامداری ظرفیت های بسیاری دارد؛ گفت: از طرح استاندار سابق تشکر می کنم که مجتمع مس شهید باهنر به عنوان معین اقتصادی راین در نظر گرفتند و زحماتی کشیده شده و در زمینه صنایع دستی فعالیت هایی انجام دادند.

 امام جمعه راین ادامه داد: حدود ۲۰۰ نفر از بانوان مشغول شدند اما انتظار مردم این است از آنجا که نام معین اقتصادی بزرگ است، باید اشتغال منطقه سر و سامان بگیرد که عمده آسیب های اجتماعی منطقه از بیکاری است و این منطقع ظرفیت احداث کارخانه دارد.

 وی اظهار داشت: مسئله بعدی کوره های آجرپزی شهر است که در گذشته راه اندازی شده و بخشی از آجر استان را تأمین می کرده اما الان تعطیل شده و از فرماندار درخواست داریم از مدیرعامل گاز بخواهند نسبت به سوخت این کوره ها پیگیری شود.

 حجت الاسلام علیدادی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در شرف انجام است و راه مواصلاتی بردسیر به راین به مزایده گذاشته شده و کارهای آن در حال پیگیری است؛ گفت: از نماینده ولی فقیه در استان و فرماندار درخواست داریم نسبت به بودجه های شهر نظر داشته باشند زیرا بودجه ها بر اساس سرشماری است در حالیکه جمعیت راین از فروردین تا اواسط آبان دو برابر سرشماری است و ما باید به جنوب استان خدمات دهیم در ایام نوروز شهر قفل می شود و سرویس های خدماتی پاسخگو نیستند که نیازمند زیرساخت ها هستیم

 
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   


کليه حقوق اين سايت برای بخشداری راین محفوظ است

برنامه نويسی و حق تکثير اين نرم افزار متعلق به ( اصفهان هاست ) ميباشد

bakhshdarirayen.ir